Pages

Kenapa bukan aku?

"Escaping nights without you with shadows on the wall 
Aku habiskan malam tanpa kau bersama bayang-bayang di dinding
My mind is running wild trying hard not to fall 
Fikiran aku berlari liar berusaha keras tak jatuh
You told me that you love me but say I'm just a friend
Kau kata kau mencintaiku tapi kau kata aku hanya kawan

My heart is broken up into pieces
Hati aku hancur menjadi kepingan


'Cause I know I'll never free my soul 
Sebab aku tahu aku takkan pernah bebaskan jiwa aku
It's trapped in between true love and being alone 
Aku tersekat di antara cinta sejati dan hidup keseorangan
When my eyes are closed the greatest story told
Saat mata aku terpejam, kisah terhebat diceritakan
I woke and my dreams are shattered here on the floor
Aku bangun dan mimpi-mimpi aku hancur luluh di lantai

Why oh why tell me why not me?
Mengapa oh mengapa, katakanlah mengapa bukan diri aku?

Why oh why we were meant to be
Mengapa oh mengapa kita ditakdirkan begini

Baby, I know I could be all you need 
Sayang, aku tahu aku boleh jadi yang kau perlukan
Why oh why oh why?
Mengapa oh mengapa oh mengapa?

I wanna love you 
Aku ingin mencintai kau
If you only knew how much I love you
Andai saja kau tahu betapa aku mencintai kau

So why not me?
Lalu, kenapa bukan aku?

The day after tomorrow I'll still be around
Lusa, aku masih ada di sini

To catch you when you fall and never let you down 
Untuk menangkap kau saat kau terjatuh dan takkan pernah biarkan kau bersedih
You say that we're forever our love will never end
Kau kata kita akan selamanya, cinta kita takkan pernah berakhir

I've tried to come up but it's drowning me to know
Aku telah berusaha untuk bangkit tapi aku tenggelam di saat aku tahu

You'll never feel my soul
Kau takkan pernah bebaskan jiwa aku

It's trapped in between true love and being alone
Terperangkap di antara cinta sejati dan hidup keseorangan

When my eyes are closed the greatest story told
Saat mata aku terpejam, kisah terhebat diceritakan

I woke and my dreams are shattered here on the floor
Aku terbangun dan mimpi-mimpi aku hancur luluh di lantai

You won't ever know
Kau takkan pernah tahu

How far we can go
Betapa jauh kita boleh pergi

You won't ever know
Kau takkan pernah tahu

How far we can go
Betapa jauh kita boleh pergi
"