Pages

Badak jumpa romeo.

Assalamualaikum.
Farewell folks! So this is my first in-formal entry without any poem, wisdoms, dramatic, killing pills, good girl turns fool song's lyrics. Hahah
Okay i got few things nak cerita. 
Minggu lepas aku dapat tawaran kerja pejabat which is im so over-excited about it okay. Sebabnya aku belajar tak pandai. Aku macam unta yang tak punya apa-apa kemahiran dan hanya bergantung harap dengan peperiksaan tinggi kat sekolah lepastu finger crossing untuk dapat masuk universiti atau paling koman dan dahsyat pun kolej swasta. 

Sebenarnya lepas SPM aku memang ada masuk belajar kat kolej swasta, which aku tak rasa nak kongsi pasal tu sebab aku berhenti separuh jalan atas sebab-sebab vandalisme dan gangsterisme yang aku dah buat hahah. Disebabkan aku dah biasa bekerja sejak aku sekolah lagi, so it will no biggie for me to start working eventhough as a retailer. So, aku kerja kat KL tu ha cari sesuap nasi. Malam aku melepak macam jin ifrit, siang aku bekerja macam bangla. Waktu tidur aku hanya dalam train LRT. Lepastu dipendekkan cerita, kawan aku yang mana seorang arkitek, dah tolong aku dapatkan kerja pejabat sebagai receptionist & administrative. Walaupun tak sambung belajar tinggi-tinggi macam remaja lain, walaupun hanya dapat jawatan yang kurang membanggakan tapi aku tetap kembang dan megah hahahah admin woi kau boleh ke bekerja sebagai admin senang macamtu je? Untuk orang yang tak berkelulusan macam aku, selayaknya dapat bekerja sebagai pembancuh teh atau cleaner. Itupun belum tentu dapat kalau nak disaingkan dengan makcik-makcik pro. Tambahan lagi, pejabat selesa. Kau bayangkan lah architect firm macam mana selesanya cantik macam hotel kat Perhentian tu haha.

What i want to tell ya guys is, semua hamba Allah dalam pejabat ni baik lelaki atau perempuan, semua perangai macam George W. Bush. Aku sendiri hairan kenapa diorang semua ada banyak identiti dan attitude. Aku sakit hati sebabnya aku selalu jadi mangsa api kemarahan masing-masing. Aku syak diorang ingat aku ni pakar psikiatri dan motivasi. Selalu aku masuk kerja, pagi aku tak selalu indah. Mesti mulut lancang aku ni rasa nak menyumpah seranah je orang-orang yang maki hamun aku ni, Tapi aku faham, adat bekerja. Aku admin. Aku dipertanggungjawabkan untuk jadi tulang belakang semua workers kat dalam ni. Jadi aku diamkan je bila dimarah. Malah, aku hiburkan hati dengan bukak YouTube cerita cartoon kegemaran aku, Family Guy. 

Fuck!
Vapor aku dah hangit. Aku nak gerak pergi terkam abang yang jual benda ni kat aku sebab dalam seminggu hari-hari kena recoil. *bunyi asah parang*

Adios!