Perempuan sihir.

Aku tak ada lah sampai tahap benci. Tapi kalau dah setiap pagi-pagi aku yang selalunya ceria tapi sekarang sentiasa bertukar jadi Hulk Hogen kesabaran aku pun boleh tipis. Sehelai-sehelai kesabaran tu kena selak macam kuih lapis yang selalu aku beli bila bulan puasa. Aku pula memang makan jenis abnormal yang gigih kupas sehelai-sehelai demi menikmati kuih lapis dalam jangka masa yang lama. Tuih!

Dulu aku selalu puji perempuan sihir ni cantik. Sekarang aku sampai nak hantuk kepala kat besi padu, kat mana yang aku nampak dia cantik?

Fuh. Istighfar.
Ciptaan Allah sempurna belaka.

Tapi dia! Perempuan sihir tu! Dia babi!